czwartek

Moje efekty po zielonym jęczmieniu

MŁODY JĘCZMIEŃ 2000 MOJA OPINIA

Tabletki odchudzające

Tak wygląda Młody Jęczmień 2000,
tutaj go kupiłam: zobacz gdzie tutaj.


Dziś postanowiłam podzielić się z Wami moją opinią o zielonym jęczmieniu. Pierwsze opakowanie Młody Jęczmień 2000 dostałam od koleżanki, której zostało po kuracji niewykorzystane. Byłam nastawiona bardzo sceptycznie, ale pomyślałam że spróbuję, zobaczę jak mój organizm będzie reagował na te tabletki. Czego się nie robi, aby dobrze wyglądać :-) Do tej pory brałam różne cuda, które przynosiły różne efekty. Ta moja koleżanka po tych proszkach Młody Jęczmień 2000 schudła z 9 kilo. Wygląda jak całkiem inna osoba teraz jak jest tyle chudsza. No i wreszcie znalazła sobie faceta!

Kapsułki Młody Jęczmień 2000 starczyły mi na miesiąc bo bierze się je cztery dziennie. Ja brałam dwie zawsze rano a dwie bliżej wieczora. Po tygodniu zaczęłam się przekonywać, że suplement działa. Mój apetyt nie był taki wilczy jak zawsze :-) Automatycznie zaczęłam mniej jeść. A co ciekawe zawsze w pracy lubiłam zjeść sobie ciacho do kawy a potem już niekoniecznie:) Przestałam podjadać.

Po miesiącu weszłam na wagę, nie dowierzałam, że schudłam. Oczywiście pomyślałam, że chcę więcej więc zamówiłam sobie kolejne dwa opakowania. Ku mojemu zdziwieniu trzecie dostałam gratis :-) Przesyłkę dopiero co odebrałam także podzielę się z Wami moją refleksją po skończonej kuracji. Poniżej zrobiłam Wam fotkę mojej przesyłki. Była bardzo dobrze zapakowana no i szybko do mnie przyszła, zapłaciłam przy odbiorze.Firma się postarała, wszystko było w jak najlepszym porządku. Firma kurierska też się spisała, nie miałam problemu z kurierem. Dlaczego o tym piszę bo nieraz kurierzy zawalają, a ten był całkiem miły.

Ze względu na dużo zapytań na moją skrzynkę, gdzie je kupiłam Młody Jęczmień 2000 poniżej zamieszczam link dla zainteresowanych. Tam jest zdecydowanie najtaniej. Ja jak kupowałam to była jakaś promocja, że dostałam jedno opakowanie gratis. To była dla mnie miła niespodzianka. Ogólnie tak na marginesie to lubię być zaskakiwana. 
Tutaj kupiłam zielony jęczmień.