piątek

Tabletki z którymi schudłam

          

ACAI BERRY 1000

Słyszeliście pewnie o fenomenalnych jagodach Acai. Dowiedziałam się o nich z internetu ponieważ prawie na każdym forum odchudzającym o nich piszą. Postanowiłam więc i ja je zakupić bo patrzyłam i mają dobrą opinie. Kupiłam suplement Acai Berry 1000 w swojej aptece, ale na opakowaniu pisze, że dostępne są też na tej stronie: http://acaiberry1000.healthpharm.pl

W sumie to na tej stronce wyżej co podałam to są tańsze niż ja dałam w aptece. W aptece są dwa razy droższe to lepiej zamówić przez neta bo po co przepłacać. Dla mnie to każdy pieniądz się liczy bo pracuję dorywczo. Taką mam pracę.

Kupiłam sobie dwa opakowania. Trochę się zastanawiałam czy będą działały a w efekcie końcowym JESTEM ZADOWOLONA! W opakowaniu było 60 kapsułek i jedno starczało mi na miesiąc. Brałam je dwa razy dziennie. W sumie na początku podchodziłam do tego z dystansem z czasem kiedy zauważyłam, że chce mi się mniej jeść niż zawsze pomyślałam, że chyba działa. Dołożyłam sobie do tego trochę domowych ćwiczeń, postanowiłam że ograniczę słodycze... ale... po jakimś czasie brania tych tabletek jakoś nie miałam w ogóle specjalnej ochoty na słodycze... 

Po dwumiesięcznej kuracji nie miałam potrzeby kontynuowania dalej. Schudłam tyle ile chciałam. Jest to pierwszy suplement, który mi tak pomógł i w którego uwierzyłam. Wam też mogę go śmiało polecić :-) 

ACAI BERRY 1000 Naturalny skład

Muszę Wam jeszcze wspomnieć, że te acai berry 1000 mają naturalny skład. Są takie bardziej ziołowe. Nie powodują żadnych skutków ubocznych, ja się po nich bardzo dobrze czułam. Nawet lepiej się czułam niż zawsze. Ja kupuje tylko naturalne preparaty bo jestem za zdrowym odżywianiem się i suplementacją. A jak wspomniałam te acai berry 1000 są naturalne.

Teraz moja kumpela sobie je kupiła bo ona też chce schudnąć. Ciekawa jestem sama ile jej się uda zgubić po tym Acai Berry 1000. Trzymam za nią kciuki.